Kontakt : heavymetalmajster@gmail.com

środa, 1 listopada 2017

Lampa sufitowa własnej konstrukcji na bazie drewna i oprawek typu skeleton

Dzisiaj przedstawię Wam pomysł na oryginalne zamontowanie lamp typu skeleton. Jako, że jakiś czas temu zrobiłem w salonie ścianę z deski elewacyjnej (wpis o tym znajdziecie --> tutaj) to wypadało dostosować oświetlenie do klimatu pomieszczenia:) Wpadłem na dość prosty pomysł czyli zrobienie czegoś w stylu drewnianego "blatu" pod lampy tak by całość pasowała do ściany. Wymiary musiałem dostosować pod trzy lampy tak by wszystko wyglądało symetrycznie. Efekt końcowy możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.




A tutaj krótki opis wykonania i przybliżone koszty. 

Całość składa się z 4 desek o długości 90 cm i szerokich na 12 cm w sumie 4 deski co daje nam 48 cm +/- 2 cm z każdej strony na wykończenie. Deski zamontowane są od spodu za pomocą 4 kantówek. Coś w rodzaju ramy obrazu. Na końcu na małych gwoździach przybiłem dopasowane i docięte wykończenie i pomalowałem całość.



Przybliżone koszty (bez lamp). 

2 heblowane deski 12 cm x 200 cm- 44zł
2 kantówki - 5 cm x 5 cm x 150 cm - 30 zł 
2 listwy wykończeniowe - 50 zł 

dodatkowo :
- gwoździe 
- wkręty
- lakier
- 3 szt kołki do betonu ze śrubami

Jak Wam się podoba taka lampa sufitowa? :) 






2 komentarze: